Amiért megéri online hirdetni

1 336 Megtekintés
online hirdetés online hirdetés

Hogy miben is rejlik az interneten szaporodó hirdetések ereje? Nem kell reklám szakembernek lenni ahhoz, hogy legalább néhány előnyét fel tudja sorolni az ember az online reklámoknak. Amiért a hirdetők elsősorban az online formát választják manapság az az, hogy a hirdetések célpontjai, a leendő vásárlók, szolgáltatást igénylők is a világhálón töltik az idejük nagy részét.

Amíg korábban a televízióban lehetett hatékonyan hirdetni, ma már a hordozható, internetes csatlakozásra alkalmas eszközöknek köszönhetően az online hirdetések a felkapottabbak, sikeresebbek. Az talán kevésbé jutna eszébe az egyszeri embernek, hogy az internet arra is terepet biztosít, hogy  a felhasználók, például életkor, szokások, érdeklődési terület szerint jól mérhetővé válnak. Ezek a mérések, a nyert adatok a reklám, a hirdetés célcsoporthoz juttatását is leegyszerűsítik, és mindenekelőtt költséghatékonyabbá teszik.

Az internetes hirdetések természetesen életre hívtak más szolgáltatásokat is. Így például van már olyan vállalkozás, amely helyettünk adja fel a hirdetést a megfelelő oldalakon. Persze, azok, akik nem bánják, ha időt kell arra szánniuk, hogy hirdetésüknek a legmegfelelőbb helyeket válasszák ki, maguk is sikeresen böngészhetnek az apróhirdető oldalak közt. Azt viszont mindenképpen érdemes tudni, hogy hol jó hirdetni. Vannak olyan oldalak, amelyeken a hirdetést feladva azonnali ajánlatot kapunk, hogy adott oldal még hova ajánlja, vagy teszi is fel hirdetésünket. Ez azért előnyös, mert a sok kis hirdető oldal “levadászása”, áttekintése, a hirdetés feltöltése rengeteg időnket veheti igénybe.

A hirdetések tekintetében vannak nagy, sokféle kategóriát magukba tömörítő oldalak, illetve vannak a témaspecifikus apróhirdetők, melyek egy-egy célcsoportra koncentrálnak. Mindkettőn megéri a hirdetést feladni, még akkor is, ha a nagyon átfogó oldalon úgy tűnhet, hogy hirdetésünk elvész a többi közt. A nagy oldalak előnye ugyanis az, hogy magas a látogatószám, míg egy üresen kongó oldalon hiába tűnne ki hirdetésünk, ha csak elvétve téved arra egy-egy érdeklődő személy.  A témaspecifikus oldalakon pedig azért éri meg hirdetni, mert oda biztos azok látogatnak el, akiket az adott téma érdekel, így kisebb látogatószám mellett is lehet jelentős mértékű az érdeklődés.

Hirdetőként természetesen az a legfontosabb, hogy hirdetésünket minél többen lássák. Ezt az interneten úgy valósulhat meg, hogy ha minél jobban optimalizált az oldal. Így nemcsak az oldalra látogatók esetében lehet leendő ügyfélre számítani, hanem a keresők is bevonzhatnak látogatókat. Az apróhirdető oldalak amellett, hogy a hirdetőknek próbálnak minél jobb felületet nyújtani a hirdetéseik célba éréséhez, a böngésző, nézelődő, kereső, érdeklődő embereknek is biztosítanak plusz szolgáltatásokat. Ilyen extra például az RSS csatornán történő nyomon követés, vagy a kulcsszó figyelés, esetleg az e-mail-ben való értesítés olyan ajánlatról, ami adott személyt érdekelhet. Mindezek pedig hozzájárulnak ahhoz, hogy az oldal látogatottabb legyen, így pedig az ott megjelenő hirdetések is több ember számára válnak láthatóvá.

 

 


Kommentelni itt lehet!

Az email címe nem fog látszódni.


*