Sikerdíjas keresőoptimalizálás az új irány

3 229 Megtekintés

Így vagy úgy, de az, aki be akar szállni a webes forgatagba előbb-utóbb szüksége lesz keresőoptimalizálásra. Akinek ideje, kedve, szakértelme elegendő, az saját maga is megpróbálkozhat a keresőoptimalizálással olyan szinten, ami ahhoz elegendő, hogy a Google dolgát megkönnyítse az indexelés és a listázás során. Azok, akik ezzel nem elégednek meg, számukra a sikerdíjas keresőoptimalizálás nyújthat egy biztonságos megoldást.

Mindezt olyan mértékben, hogy a weboldal tulajdonosnak csak a Google természetes találati listájából, a SERP-ből behozott látogatók után kell fizetnie. És igazából itt van a dolog lényege, mert ezek után a látogatók után fizetett összeg nagyságrendekkel alacsonyabb, mint a Google-ból vásárolt látogatók (Adwords) után fizetendő összeg. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy egy időben ne lehetne a látogatószerzés mindkét formáját érvényesíteni, hisz a statisztikai rendszeren belül ezeket a látogatókat tökéletesen el lehet különíteni.

A sikerdíjas keresőoptimalizálással kapcsolatban gyakran felvetődik a kérdés, hogy miért a látogatók, miért nem a vásárlók után kell fizetni? Ez a helyzet egész biztosan kényelmes és ideális lenne a legtöbb ügyfélnek, ugyanakkor itt két külön álló szakma feladatkörét mossuk össze ezzel, amit jó, ha teljesen elkülönítve kezelünk. A keresőoptimalizáló cég, a keresőoptimalizáló szakember dolga a látogatók előtt „tálcán kínálni” a weboldalt, hogy az a sokat keresett kulcsszavakra előkelő helyre kerüljön a SERP-ben. A látogató megtartása, vásárlásra buzdítása pedig már a marketinges feladata, aki az online marketing eszközöket felhasználva látogatóból vásárlót „varázsol.”

A sikerdíjas keresőoptimalizálás során hasonlóan élünk minden olyan eszközzel, amit a Google új algoritmusai megkövetelnek, ugyanakkor azt is fontos megjegyezni, hogy ezek nem „kőbe vésett” megoldások, mert a folyamatos változást mindig le kell követni legjobb szakértelmünk és tapasztalataink szerint.


1 Comment on Sikerdíjas keresőoptimalizálás az új irány

  1. Sziasztok!

    Jó a cikk, mi kb 4 éve dolgozunk az awex-el.
    Nagyon jó munkát végeztek keresőoptimalizálás terén, csak ajánlani tudom őket.

Kommentelni itt lehet!

Az email címe nem fog látszódni.


*